Thursday, April 23, 2009

DIFITNAH LAGI...!!!

Writer by 3ymma at 4:26 PM
Huuhuhu..semalam aku jumpa dgn kwn, die kata ade nak bincang sikit..so aku pun pergi la jumpa dia, and than die tanya

kawan: ko penah ckp kah apa² ttg sye?
aku: ckp pasal apa pla?
kawan: yg bla..bla...bla...
aku: hu..aik, sapa ckp?
kawan: ada la member sye ckp, tp nama org tu sye tak boleh bagi tau la.. (siap cover member lagi)
aku: ai..selama ni sye tak tau pun benda ni, apasal pla sye yg dituduh mengeluarkan cerita ni?
kawan: enta...tp sye just nak tanya je..betul atau tak..tu je,

Erm..time tu, hu..hati aku dah panas tau, ye la...coz aku dituduh menyebarkn cerita yg melampau ttg die...kalo aku dah difitnah aku tak nak duduk diam je tau...ini 3yma..erm..walauapapun aku sabar je la, tak tau la dah sattel ke tak benda tu...mls la aku nak masuk campur kalo aku tak tau pun benda tu...

0 people say::

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)