Wednesday, July 29, 2009

Rasiah Wanita Dalam Percintaan

Writer by 3ymma at 4:55 PM
Orang kata ketika didalam percintaan segala pahit manis sanggup diharungi dan dikongsi bersama, malah ada yang berjanji akan sehidup semati...haaaa betulkan???

Namun manusia tidak selalunya berpegang pada kata². Biarkanpun ungkapan "Tiada Rasiah Diantara Kita" sering dilafazkan, sebenarnya masih ada perkara yang dirasiahkan diantara satu sama lain. Bagi wanita, ada rasiah tidak perlu Teman lelaki@ pasangan mereka ketahui. Benarkah begitu?

So bagi pendapat saya, Wanita selalunya akan berasiah mengenai Personaliti diri mereka yang sebenar kepada Teman Lelaki. Contohnya, Ketika di awal percintaan, mereka tidak menunjukan personaliti sebenar dan hanya tunjuk perkara yang baik² saja di depan Teman Lelaki. Apabila sudah lama bercinta barulah nak tunjuk the true color..heheehe

Tetapi Saya rasa Wanita tak akan bercerita kepada Teman Lelaki mereka mengenai sejarah silam. Mungkin Wanita itu pernah bercinta dan mengalami situasi percintaan yang tidak baik dulu. Kalau diberitahu, boleh mengeruhkan keadaan dan perhubungan. Manakalah bagi lelaki yang pertama kali bercinta @ First Love la, mungkin mereka tidak dapat menerima Wanita itu seadanya dan mungkin membuatkan Teman Lelaki itu kecewa dan mybe akan memutuskan hubungan.

Selain itu, ia juga boleh memalukan Wanita tersebut sendiri,kecuali kalau Teman Lelaki@ pasangan Wanita itu benar² sudah bakal suami,Wanita itu perlu memberitahu dan berbincang secara baik.

Bukan Wanita saja mengalami seituasi sebegini, Lelaki pun ada juga mah. Jadi, Kalau nak kata wanita suka berasiah, itu memang salah sebab Lelaki pun apa kurangnya...so 2X5 je la..

0 people say::

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)