Monday, July 13, 2009

Cari Keja

Writer by 3ymma at 2:28 PM
Hari ini aku cerita pasal kawan aku pula.. hu..aku hembus nafas panjang² dulu..start!

actually aku ada kawan nak cari keja, ngam² ada keja kosong kat office aku, ye la orang yg dulu da berhentikan,so aku cari la kawan aku yg berkelayakan, dia da p interview dan hanya tunggu call je, manager (adik bos) dah approved form dia tapi yg sorang lagi tu belum lagi approve(general manager)..alahai takan tu pun susah sgt ke nak approve, susah paya je kawan aku datang dari sabah p sini(KL) dia lambat² lagi nak approve..

banyak dah keja yg pending..aku juga jadi mangsa kena buat semua keja pending tu, kalo gaji tambah tak pe la, dah la kena stay back...OT pun tak de..geram!!!nye..

aku kecian juga dengan kawan aku tu, dia balik² call aku bila nak keja.. aku jwp je la tunggu call je la.. dia bukan tak layak pun setarap dengan aku juga kelulusan dia.. enta esok atau lusa baru nak call..itu pun kalau kena call... benci la, kalo dia masuk kat sini kan bagus tak la aku bored sgt ada juga kawan aku nak buat ketupat(mengumpat) hehe :D dah la kebanyakan pekerja kat sini owang Asinq, takan diaorg nak juga orang diorang..leceh la... benci!!benci!!

1 people say::

Nurimo on July 14, 2009 at 3:04 PM said...

Hi ema,biasalah korja tu ,gaji tak naik tak apa,tapi kalau naik lagi ok ,yang pentingnya pengalaman yang ema dapat.

Kata orang pengalaman adalah guru yang terbaik.

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)