Thursday, July 16, 2009

Jenayah Lagik!!! (MAFIA BETINA)

Writer by 3ymma at 7:11 PM
kejadian jenayah di kalangan pelajar remaja hari ini semakin membimbangkan. Terbaru, sekumpulan pelajar perempuian di Terengganu memukul pelajar perempuan lain dan dengan bangganya memuat turunkan rakaman kejadian itu di internet. Zaman dah berubah, sekarang perempuan pun dah setarap dengan lelaki la....dunia²!!

Pelajar di Institusi Pengajian Tinggi(IPT) & pelajar sekolah tidak terkecuali dikaitkan dengan pelbagai masalah sosial & Jenayah, yang kadang kala menimbulkan tanda tanya ramai pihak tentang bagaimana mereka tergamak melakukannya??

mereka seolah² tidak memikirkan masa depan dan sanggup memperjudikan kehidupan muda semata² mahu mengejar keseronakan dunia.

Antara masalah yang sering mengemparkan negara melibatkan golongan ini termasuk seperti PEMBUANGAN BAYI, SEKS BEBAS, PENAGIH DADAH, REMPIT, PERGADUHAN & banyak lagi.

Lebih mengerunkan perlakuan seperti bergaduh & hubungan seks tanpa segan silu dirakamkan untuk disebarkan atau di muat turunkan dalam internet. peliknya, mereka seolah² berbangga dan gah dalam perbuatan itu....so stupid la!!!!

Dah la penguatkuasa sudah buat serbuan, kempen ceramah tapi masalah tersebut masih tetap timbul dan semakin menjadi² lagi.

"So apakah pendapat anda berkenaan isu ini?

0 people say::

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)