Friday, April 17, 2009

Buat Blog Baru...wahhhh..

Writer by 3ymma at 10:50 AM
Semenjak aku terbaca cerita Ceera aku rasa mcm nak teruskan pla wat blog..ye la, aku ini mmg ade blog tp blog aku tu membosankn, heheee blog sendiri pn bosan ke?..em..tp sejak terrbaca cerita ceera hu..mcm bersemangat pla nak wat blog ni...blog aku dulu ade something skit la...so rase² aku tak nak dah kat die tu (Blog lama) heheee...cian..so aku wat cadangan nak wat Blog baru, kali ni aku wat dgn serius²...da..hehee, ape² pun tunjuk ajar la aku ye... :P

0 people say::

 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)