Friday, August 28, 2009

Tag from TeratakIndah

Writer by 3ymma at 5:19 PM
Huhu...aku dapat e-card nie dari TeratakIndah..TQ bebanyak..

Erm...sebenarnya Eymma nie bukan muslim, tapi memang pernah posa la time kat skull lagi..kawan² muslim selalu ajak posa..so nak try jugalahkan... and memang bestlah, ade satu hari tu aku dan member dah tak tahan kehausan tau, so aku dan kawan aku tu pun curik² p minum air paip heehehee....coz kena denda cikgu, budak nakal kan..hihi..sekarang nie pun posa jugak..tapi kadang² tak posa la coz gastrik coming kan..tu je la citer tentang posa aku..

kepada pemberi tag ini wajin² la bagi aku tag ye..heehehe, tak juga kosong blog aku. :P

From:


1 people say::

BULLET on September 2, 2009 at 8:50 AM said...

bagus la try pose. kagum2.anyway , selamat berkenalan

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)