Tuesday, May 19, 2009

Tragedi Semalam Dalam Bas RapidKL

Writer by 3ymma at 10:37 AM

Semalam aku naik bas balik rumah jam 7.30pm, aku tunggu bas depan Menara Olympia..bustop kat depan tu tak la ramai sgt org tunggu..

tih tut tih tut..bas dah sampai so aku pun naik la, masa aku naik bas tu kerusi semua dah full da..tunggu org lain bla dulu la baru ade tpt duduk..so aku berdiri la depan sorg wanita cina..coz kejap lagi die nak turun, so aku pun berdiri la kat depan die, kire nak ganti die la kn...

tup tup..masa utk wanita tu nak turun la..so aku bersedia la nak ganti die..tiba² dtg² je ini sorg lelaki cina die tolak aku taw..pas tu die duduk tpt tu..kuang aja betul!!! sambil hati aku menyumpah²!!! semua org kat bas tu tgk lelaki tu..tp die wat tak tau je, i think die tu ade something wrong kot..dah la mata juling!! muka tak taw malu pla!!.. "mmg btl mata die juling"

aku sebenarnya tak kesah la kalo lelaki tu mintak tpt duduk tu secara baik²..nie tak, kuang aja ade la...naseb bek aku tak jatuh, dah la aku pake baju kurung..huhuhu..aku sabar je la time tu, tak lama kemudian aku dapat la tpt duduk..huhu..hembus nafas panjang² aku..tgk luar tingkap bas sambil menyumpah².. marah aku masih tak hilang woi!!!

tik tok tik tok..dah pukul 8.00pm hampir dah nak smpi kat umah..lelaki cina tu tiba² tanya aku, amoi sudah jam berapa? tp die ckp cina la, aku sebenarnya tak faham tp sambil tu die tunjuk jam..so aku ckp la jam 8.00pm, oohh..jwpnye... argh!!!!!!!!!! makin bertambah kemarahanku!! dah la rebut tpt duduk, pandai pla nak bertanya jam berapa ye! erk!!! geramnye...

ring ring..aku dah smpi, huhuhu..lega aku...lepas turun je dari bas kemarahan ku mula hilang, tp masih geram la....nape la aku tak tolak balik lelaki tu ye time kat bas?? ummm....aku budak bek la...aku tak kn wat mcm tu..hahaha..

0 people say::

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)