Thursday, May 14, 2009

MEMERLUKAN PERTOLONGAN :)

Writer by 3ymma at 11:26 AM
Heloo guy'z

Aku nak minta p'tolongan korang nie, bukan duit tau... "jgn fikir bukan²"sebenarnya masalah aku gini..aku nak tukar template tp aku tak nak la semua yg aku save² tue maksud aku yg kat layout tue..aku tak nak terdelete so mcm mane ye..plsss help me???

maklum je la budak baru belajar, aku dah tanya member aku yg lain tp dorg semua pun tak tau..so siapa² yg tahu tu tolong la ye.. :P

0 people say::

 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)