Wednesday, May 26, 2010

Selamat sampai di Sabah..

Writer by 3ymma at 4:56 PM
yeahhhh..aku sudah smpi sabah...korang tak jeles ke??? hehhehee
macam tak pecaya pula aku dah smpi sabah tau...

semasa dalam kapal tadi, aku tak sabar nak smpi sabah tau, ye la..dah la dalam kapal tu bising di tambah lagi dgn bebudak lari2 kat dalam..hohohoho..geram juga la, smpi tidur pun putus2...

memandangkan idea aku pendek je hari ni and aku penat so itu je la..

hehehe... bye.. happy holiday.....

Peace^_^LoverPink

0 people say::

 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)