Monday, May 17, 2010

Aku Geram!!!

Writer by 3ymma at 3:03 PM


Hari ini aku bengang betul la dengan seorg manager nie.. adakah patut aku nak courier letter untuk student pun dia kata "don't waste money company",kalo tak urgent tak pe la..errrr gerammmm betoll..

kalo kedekut pun jangan la melampau..i know this company u family yang punya tapi tak kan nak suruh student tu tunggu lama² letter dia, nanti kang dia complain kat bos, aku juga yang kena.. kalaulah semua manager macam u, huuu habis la company..tak jalan kut...

u all nak tau, asal sesiapa² je masuk kat office dia mesti dibebelnya, perkara kecil pun di jadikannya besar.. actully dia ni nak semua keja perfect, laaa mana ada manusia yang tak pernah buat kerja salah kn...tak de masalahnya kalo tegur, ni menegur pun macam nak makan org je...

ermm..ok la, ini je luahan hati aku for today..*Geram tahap gaban!!

Peace^_^LoverPink

3 people say::

Aduka on May 17, 2010 at 11:16 PM said...

sabo cik eymma..
saboooo..
=)

Signorina Syima on May 21, 2010 at 7:58 PM said...

mana2 opis mesti ada masalah macam ni....

3ymma on May 24, 2010 at 3:26 PM said...

huhuhu... sabar la nie..

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)