Wednesday, November 25, 2009

2012 End of the World

Writer by 3ymma at 5:26 PM

hu!!!! Best ke cerita nie??
aku tak tau best ke tak cerita nie..sebab aku belum tengok lagi..hahahaaa
kawan² aku cakap best.. bagi korang best tak?? *yang dah tengok la ye..

minggu lalu nak pergi tengok tapi tak jadi pula..coz lewat balik keja, nak pergi hujung minggu tapi malas la pula sebab aku nak rest * tido lar..apa lagi..

kalo korang tahu ceritanye, cerita la sikit² kat aku nie...heheehe

1 people say::

Nurimo on December 7, 2009 at 11:24 AM said...

hai ema,

memang besr cerita ni,dasyat ya.

 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)