Friday, October 16, 2009

Happy Deepavali

Writer by 3ymma at 6:15 PM



Aku nak citer sikit pasal keja aku hari nie yuk...

hu...*mengeluh dulu
aku memang busy gilerlah hari ini, 3 orang punya keja aku kena buat sampai la minggu depan...

memandangkan dorang menyambut Deepavali so aku kena buat la..keciankan..
kalo aku tak ganti buat keja dorang erm...tak dapat cuti lor.. nasib bek haku ado, kalo tak do..*fikir la sendiri...kkikikiki :P haku kan budak bek..harapan bangsa dan negara..

sebenarnya aku dah nak balik dah nie tapi jalan jem teruk meruk.. tengok je jalan jem erk..pening kepala da..
tak de ke jalan yang tak jem? kire nak buat jalan sendiri tapi tunggu la 2020..aku wat jalan kat atas langit..kakaakka

Apa²pun wish u all Happy Holiday and Happy Deepavali..
okey la..haku nok bolik da..see u all next week..lalalala..

0 people say::

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)