Thursday, October 01, 2009

Gempa Bumi Semalam 30.09.2009

Writer by 3ymma at 10:16 AM
Korang rasa tak Gempa Bumi semalam? huhuhhu...aku tak rasa langsung coz time tu aku dengar muzik, kawan kerja aku yang duduk sebelah meja pun tak sedar...tapi staff yang duduk depan rasa pula gegaran tu, lepas itu diorang semua ajak turun bawah,aku ingatkan ada meeting ke hape....

siap turun guna tangga lagik, nasib baik tingkat 5 saja, kalo la tingkat 10 adui..mampos..yang aku hairan dengan staff lain nie diorang tengok air yang ada dalam botol, aku ingatkan ada cacing ke ape...rupa²nya bangunan bergegar..rasa²nya masa tu 6.15PM.

bila dah sampai rumah aku cepat² la buka TV nak tengok Berita, rupa²nya memang ada Gempa bumi kat Indonesia. *aku tak rasa langsung woh...

"JAKARTA: Pusat Amaran Tsunami Pasifik mengeluarkan amaran tsunami kepada Indonesia, Singapura, Malaysia, India dan Thailand berikutan gempa bumi berukuran 7.6 mangnitud melanda barat Sumatera.

Jabatan Meteorologi Indonesia melaporkan gempa berkenaan berukuran 7.6 magnitud yang berpusat di pantai Sumatera.

Gegaran dapat dirasai di bangunan tinggi di Jakarta sehingga ke Singapura dan Malaysia."

3 people say::

BULLET on October 1, 2009 at 11:50 AM said...

mmg rase la wpn kat dalam kete. ingtkan nape. nasib xde ape2

OnieMia on October 1, 2009 at 1:25 PM said...

saya rasa coz masa tu tgh baring... sapa baring dpt rasa la...

Nurimo on October 1, 2009 at 3:41 PM said...

Dunia dah akhir zaman,itu merupakan pertunjuk atau amaran kepada kita jagan terleka di alam fana ini.

Kita akan kembali ketempat yang kekal abadi.Di situ kita akan menyensal yang tidak memberi apa-apa makna lagi.

Fikir2kan

DMCA Copyright Logo
 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)