Tuesday, February 02, 2010

Cerita Peragut/Perompak/Penyamun DLL

Writer by 3ymma at 2:27 PM
Erm.. Memandangkan tak de kerja nak buat so aku update la, ermmm... semalam aku dengan kwn² aku bercerita pasal kes² Peragut/Perompak/Penyamun dan mcm² la.. kawan aku yg seorg nie suami die kan polis so senang la die dapat cerita terbaru kes² tu, tp yang aku lucu sangat cerita die nie ialah.. ini:-

Kawan: Minggu lalukan suami aku ditugaskan sif malam, so ade la rumah kena rompak kat Taman Pandan Mewah, masa tu kira² jam 3pagi la,... jiran sebelah rumah yang buat panggilan kat balai..

Aku: So mcm mana la??? "tak sabar Mendengar Cerita seterusnya .. hehe"

Kawan: Sabar, aku nak cerita la nie.... lepas tu suami aku dan 1 pasukan peronda datang la kat kawasan tu dan memang ade.. satu lori lagi perompak tu bawa... "Hahhaha" lepas tu perompak tu nampak la ada polis dtg so cepat² la diorg melarikan diri tp tertangkap juga... "Baru kau tau perompak"

Aku: So, barang² tu mcm mana la?

dengan tak layan pertanyaan aku, kawan aku tu sambung je cerita...

Kawan: lepas tu.. polis² tu masuk la kat rumah yg kena rompak tu,.. semua barang↓² kena sapu, TV LCD.. Sofa.. barang dapur..dan semua la.., lepas tu diorang(polis²) dengar la mcm ada bunyi datang dari bilik.. mcm berlawan la mcm tu... diorang(polis²) tendang la pintu bilik tu sambil mengacukan pistol.. erm.. tgk² sepasang suami isteri sedang ehem..ehem.. sampai tak sedar rumah kena rompak... hahahhaa..

Aku: hahahha... Menakutkan tpi lucu juga kan...

Kawan: memang pun.., lepas tu si tuan rumah pun bercakap la "kamu melampau betul la!!" si polis nie pun jawap la.. encik.. kami minta maaf, tapi rumah encik kena rompak.. si tuan rumah nie pun pakai la tuala dan keluar tengok kat ruang tamu terkezut die nmpk ruang tamu yg sudah tak de perabot... nasib baik tak pengsan...hahahahahha

Aku & Kawan aku ketawa terbahak² smpi menangis-nangis"bkn nangis sedih tp terlampau ketawa" ... maiakkakakakkaahahahhahaha.. lawak betul la..

sekian cerita untuk kali ini..

Peace^_^

LoverPink

3 people say::

Nurimo on February 3, 2010 at 3:38 PM said...

Biasalah ema,kalau sedang ehem...ehem,langit runtuh pun tak khabar.

pudding pie on February 3, 2010 at 11:19 PM said...

pakai ilmu apa si perompak ni sampai tak sedar tuan rumah??
hahahaa

RastaMat on April 16, 2010 at 3:27 AM said...

ish dahsyat btol..
ganas2..
wakakakaka..

 

◘Misz 3ymma Blog's◘ Copyright © 2010 Designed by Rinda Icon by Free Vector Author ♥ 3ymma♥ :)